مطالب آموزشی

راهنمای خرید بهترین اجاق گاز موجود در بازار

همانطور که میدانید اجاق گاز یکی از ضروری ترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود. در نتیجه خرید اجاق گاز باید با دقت و حوصله انجام شود، زیرا اجاق گاز ها به عنوان یک کالای مصرفی با گذشت زمان ممکن است دچار مشکل شوند در نتیجه باید در زمان خرید بهترین مارک را خریداری نمایید. 

 

آیا تا به حال شنیده اید که قلب هر خانه ای آشپزخانه آن است. تقریبا دغدغه هر خانمی برای چیدمان آشپزخانه اش خرید اجاق گاز زیبا و با کیفیت است. به جرات می توان ادعا کرد که اجاق گاز یکی از ضروری ترین وسایلی است که روزانه چندین بار برای پختن غذا با آن سروکار داریم.

امروزه اجاق گازها دارای طراحی و شکل بخصوصی هستند که از شکل و طرح قدیمی مستطیلی به مدلهای زیبای هندسی، دایره، نیم دایره و صفحه ای گسترش پیدا کرده اند.

اجاق گازهای سینجر، اسنوا و بیکمث جزو بهترین اجاق گاز ایرانی بازار همچنین اجاق گاز تکنوگاز، بوش و جزو بهترین اجاق گاز خارجی محسوب می شوند. این اجاق گازها علاوه بر طراحی زیبایی که دارند جلوه ی بسیار خاص و شیکی به منزل می بخشند. جهت کسب اطلاع از بهترین اجاق گاز های فردار می توانید از مشاورین ما کمک بگیزرید.

 

خرید بهترین اجاق گاز موجود در بازار

با آوردن نام اجاق گاز فکر بیشتر مردم به سمت آشپزخانه و پخت غذاهای خوشمزه میرود. چون این وسیله ی کاربردی دارای قیمت بالای هستند و شاید هر ده سال یکبار تعویض شوند علاوه بر آنکه باید با دوام و زیبا باشند بایستی به آشپزخانه جلوه ویژه و شیکی بدهد.

در این مقاله ما می خواهیم شما را در انتخاب و خرید اجاق گاز یاری نماییم. اگر قصد خرید بهترین اجاق گاز موجود در بازار را برای منزل خود دارید یا میخواهد  جهیزیه دخترتان از بهترین لوازم باشد با ما همراه شوید.

در هنگام خرید بهترین اجاق گاز برای آنکه مناسب ترین انتخاب را داشته باشید، باید با توجه به یک سری نکات مانند اینکه چه ابعاد و اندازه ای به فضای آشپزخانه ما میخورد، انتخاب کنید.

 

مهم ترین نکات در هنگام خرید بهترین اجاق گاز

بهتر است قبل از هر کاری برای خرید اجاق گاز یک سری شرایط را بسنجیم. اینکه چه مقدار بودجه ای داریم یا چه مدل و طرحی را متناسب با نیاز آشپزخانه خود خریداری کنیم انتخاب را برای ما آسان می کند.

از اسامی بهترین اجاق گاز ایرانی بازار میتوان به سینجر، اسنوا، بیمکث، جنرال استیل و…. اشاره کرد همچنین از اسامی با کیفیت ترین و بهترین اجاق گاز خارجی بازار میتوان به بوش (Bosch)، ایندزیت (Indesit)، تریم (Terim)، تکنو گاز (Tecnogas) اشاره نمود.

به جرات می توان ادعا کرد که امروزه برندهای ایرانی از لحاظ کیفیت با مدلهای خارجی برابری می کنند و قیمت کمتری نسبت به اجاق های خارجی دارند و جزو بهترین اجاق گاز بازار محسوب می شوند. رزین سختی گیر کاتیونی

اگر اجاق خراب شود و لازم شود که آن را تعمیر کرد می توان قطعه های آن را در بازار به آسانی پیدا نمایید همچنین برندهای که ساخت ایران میباشد دارای خدمات پس از فروش و کارت گارانتی هستند. در هنگام خرید اجاق گاز به علامت استاندارد، برند، ساخت کشور و جنس بدنه دقت نمایید. تعمیر اجاق گاز خود را به ما بسپارید

 

بهترین اجاق گاز های ایرانی موجود در بازار 

اجاق گاز اسنوا: یکی از پرفروش ترین اجاق گازهای مبله با امکانات فراوان است که از جدید ترین و به روز ترین تکنولوژی ها در حیطه ی پخت و پز از آن استفاده شده است. برخی از ویژگی های آن عبارت اند از: ترموکوپل دار، گنجایش 90 لیتری، صفحه نمایش لمسی و دارای 2 جوجه گردان 5 شعله ی تمام استیل است.

اجاق گاز سینجر: این اجاق گاز از سری محصولات با کیفیت برند سینجر است و دارای 2 فر ( برقی و گازی )، دارای جوجه گردان متمایز، شعله ی تمام استیل و … همه ی این عوامل موجب شده تا آن را به یک محصول بی نظیر و پرکاربرد تبدیل کند. چنانچه قصد خرید اجاق گاز را دارید، این محصول جزو بهترین گزینه انتخابی برای شما عزیزان است.

اجاق گاز بیمکث: این اجاق گاز نیز یکی از بهترین برند های اجاق گاز ایرانی موجود در بازار می باشد و مدل های مختلفی دارد شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل های آن را انتخاب کیند. 

اجاق گاز جنرال استیل: از پرفروش ترین اجاق گازهای موجود در بازار می باشد که به صورت مبله با امکانات فراوان که از جدید ترین و به روز ترین تکنولوژی ها در حیطه ی پخت و پز از آن استفاده شده است. 

 

بهترین اجاق گاز های خارجی موجود در بازار 

 

در این بخش به بررسی  لیست اجاق گاز های خارجی موجود در بازار می پردازیم اینکه کدام برند ها بهترین برند های مجود در بازار هستند.

اجاق گاز ایندزیت: جالب است بدانید که کمپانی معتبر ایندزیت یک برند ایتالیایی است که در حیطه ی تولید لوازم خانگی علل الخصوص اجاق گاز پیشرو است.

این برند بی نظیر، با طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد قادر به تولید اجاق گاز ایندزیت 5 شعله کرده است. طراحی استاندارد و ایمنی بالا، فندک اتوماتیک برقی، جنس استیل و … موجب شده تا این محصول شگفت انگیز و زیبا جزو بهترین اجاق گاز خارجی محسوب شود.

اجاق گاز تریم: در حقیقت تمامی قطعات و ساخت آن در کشور ایتالیا انجام شده است. این اجاق گاز مبله ضد لک از جنس استیل ضد زنگ است، این عامل موجب شده تا بتوان به آسانی آن را تمیز کرد. دارای شیشه محافظ صفحه ای نشکن و گنجایش 102 لیتر است.

اجاق گاز بوش: یکی از محبوب ترین و بهترین اجاق گاز موجود در بازار است و دارای 4 شعله و فر چند کاره است. با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد آشپزخانه شما را زیباتر و شیک تر جلوه می دهد.

در واقع اجاق گازهای رومیزی بوش از 2 فناوری پیشرفته فلکس اینداکشن و اتو چف بهره مند است. شعله های این نوع گاز زیبا و خاص رومیزی توان حرارتی بسیار بالایی دارند و دارای فندک الکترونیکی است.

فناوری فلکس اینداکشن: این فناوری پیشرفته به شما عزیزان اجازه می دهد تا همزمان از دو بخش پخت و پز گاز استفاده نمایید. فناوری اتوچف: دمای پخت و پز ثابتی را در اختیار شما بزرگوارن قرار می دهد.

 

2/5 - (5 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *