تعمیر اجاق گاز لوکاتی

در صورتی که نیاز به تعمیر اجاق گاز لوکاتی است در ابتدا باید عیب یابی به خوبی صورت بگیرد. تا هزینه های اضافی از بین برود. اینطور که مشخص است موقعیت تعمیرات اجاق گاز لوکاتی در برخی شرایط متفاوت است و البته که وضعیت تعمیر محصول با سایر بخش ها فرق دارد. در صورتی که قصد تعمیر اجاق گاز دارید دو اصل مهم را بررسی کنید. اولین اصل انتخاب یک تعمیرکار ماهر است. کسی که بتواند در مورد اجاق گاز تخصص بالایی داشته باشد. وضعیت تعمیر اجاق گاز لوکاتی در سال های اخیر با توجه به تخصص فرد تعمیرکار ارزیابی می شود و شخص تعمیرکار می بایست بتواند موقعیت خرابی را درست تشخیص دهد. هیت نت یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر اجاق گاز می باشد که دارای حرفه ای ترین تعمیر کاران می باشد.

دلونگی
hardstone
bosch
ariston
lagerm
zanussii
lofra
لتوو
استیل-البرز
snowa
singer
magic-chef
indesit
akhavan
aeg-3

خدمات 24 ساعته

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید درخواست خدمات تعمیرات خود را در سایت تخصصی هیت نت ثبت کنید.

گارانتی کیفیت

کلیه خدمات سرویس یا تعمیرات اجاق گاز هیت نت دارای شش ماه تا یک سال گارانتی می باشند.

تکنسین های متخصص

کلیه کارشناسان و تعمیرکاران مرکز هیت نت تخصص و تجربه کافی در تعمیرات انواع اجاق گاز را دارند.

خدمات فوری

پس از ثبت درخواست خدمات، در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران به محل شما مراجعه خواهند کرد.

تعمیرگاه مجاز اجاق گاز لوکاتی

یکی از سوالات مهمی که از تیم تعمیر اجاق گاز لوکاتی در تهران پرسیده می شود، اینکه چرا شعله های اجاق گاز روشن نمی شود؟ این موضوع دو علت دارد. علت اول مربوط به سوراخ های مشعل یا پیلوت اجاق گاز است که مسدود شده است. برای اینکه نیاز به تمیز کردن پیلوت است که باید با ابزار مناسبی انجام شود و نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوکاتی این کار را با تخصص بالایی برای شما انجام می دهد و علت دوم مربوط به خراب شدن پیلوت است.

در صورتی که زمان زیادی طول می کشد تا شعله های اجاق گاز روشن شود یک علت مشخص دارد. در چنین شرایطی باید ترموکوپل و ملحقات آن توسط سیم یا بوبین چک شوند. پس از آن نیاز است با تعمیرکار اجاق گاز لوکاتی تماس حاصل شود و مشکلات موجود به او اطلاع داده شود.

در صورتی که شعله اجاق گاز زرد میسوزد، مشکل کم بودن نسبت هوای موجود در مخلوط است که برای رفع این مشکل نیاز است که صفحه مخلوط کن اجاق گاز کمی باز شود. اینطور که مشخص است اجاق گاز به واسطه موقعیت نصبی که دارد می تواند درگیر این مشکل شود.

در صورتی که حرارت به یک اندازه در شعبه پخش کن اجاق گاز مشاهده نشود باید علت یابی دقیقی صورت بگیرد. در چنین شرایطی ژیگلور یا تنظیم هوا یا سوراخ های شعله پخش کند می بایست بررسی شود. هر چیز که سوخت از آن رد شود ژیگلور نامیده می شود و نیاز به بررسی دارد اما بررسی این بخش کار ساده ای نیست! اگر در تهران هستید، در صورت بروز چنین مشکلی بهتر است از تیم تعمیرات اجاق گاز لوکاتی در تهران استفاده کنید و شرایط را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

نصب اجاق گاز لوکاتی

برخی از افراد فکر می کنند پروسه نصب اجاق گاز بدون تست مشکلی ایجاد نمی کند! این تصور اشتباه است. وقتی نصب به درستی صورت بگیرد، تعمیر اجاق گاز لوکاتی به حداقل می رسد و هزینه های اضافی نیز از میان می رود. برخی دیگر افراد هستند که فکر می کنند برای نصب اجاق گاز باید هزینه زیادی پرداخت کنند در چنین شرایطی ممکن است که مشکلات مربوط به اجاق گاز تا حد زیادی اضافه شود و شما مجبور به پرداخت هزینه چند برابری باشید. پروسه تعمیرات اجاق گاز لوکاتی اغلب هزینه مخصوص به خود را دارد پس دقت کنید که قرار است چه تصمیمی بگیرید.

 

سرویس اجاق گاز لوکاتی

سرویس و تعمیر اجاق گاز لوکاتی دو موضوع جدا از هم هستند. در فرایند تعمیر اجاق گاز لوکاتی قطعه ای خراب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد اما سرویس اجاق گاز به صورتی است که علت ایراد گاز مشخص شده و برطرف می شود. در صورتی که سرویس در طولانی مدت انجام نشود قطعاً پروسه تعمیر اجاق گاز لوکاتی هزینه بر و مشکلساز می شود. دقت کنید که برای تعمیرات اجاق گاز لوکاتی نیاز است از بهترین نمایندگی تعمیر استفاده کنید و در راستای سرویس نیز باید تخصص فرد سرویس کار را مورد بررسی قرار دهید.

 

بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوکاتی هیت نت

در صورتی که اجاق گاز درگیر حتی یک مشکل جزئی شود می بایست با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوکاتی تماس حاصل شود چون مشکلات در دراز مدت سبب خرابی بخش های دیگر و شعله های اجاق گاز می شود و این موضوع دردسر زیادی ایجاد خواهد کرد.

دقت کنید که سرویس های دوره ای و سالیانه هم به عمر اجاق گاز بسیار کمک می کند و هم سبب می شود که استفاده بهینه گاز صورت بگیرد. بازه های زمانی مختلف نیاز است تا تعمیرات احتمالی صورت بگیرد

یکی از مواردی که نیاز به نمایندگی اجاق گاز لوکاتی در تهران را بسیار الزامی می سازد، جرقه نزدن اجاق گاز است. مشکل مربوط به جرقه نزدن شامل ترانس جرقه، کلید یا ولوم جرقه و یا قطعی سیم ها است.

از سوی دیگر گاه مشکل شکستگی چینی جرقه رویت می شود که دردسر خاص خود را دارد. همه این موارد می بایست توسط بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوکاتی بررسی شده و برطرف شود.  شما می توانید از بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوکاتی هیت نت استفاده کنید تا پروسه تعمیر به درستی صورت بگیرد.

 

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز لوکاتی

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز لوکاتی نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد. مثلاً یکی از مشکلاتی که همیشه نگرانی ایجاد می کند اینکه شیرهای گاز رومیزی کارکرد صحیحی ندارند. معمولاً 5 عدد شیر روی هر گاز نصب شده است و قطعه ای به نام ولوم وجود دارد که هم حرکت می کند و قابلیت فشردن دارد.

زمانی که شیر گاز سخت شد و حرکت نکرد نیاز است که با نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز لوکاتی تماس حاصل شود و مشکل اجاق گاز برطرف شود. در چنین شرایط خطر بزرگی ناشی از نشت گاز حاصل می شود.

نصب اجاق گاز باید به صورتی باشد که برای هر بخش آن بررسی دقیقی صورت بگیرد و مشکلات احتمالی برطرف شود. دقت کنید که اگر نصب بدون تخصص باشد در سریع ترین زمان ممکن خطر آفرین خواهد شد. تعمیرات اجاق گاز لوکاتی در صورتی نتیجه خوب خواهد داشت که پروسه نصب و سرویس به درستی صورت گرفته باشد.

 

مشکلات متداول اجاق گاز لوکاتی

علت سوختن المنت گرم کننده فر 

در صورتی که المنت اتصال کوتاه شود نیاز است که خرابی آن مورد بررسی قرار بگیرد. نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوکاتی در ابتدا المنت را از نظر ظاهری بررسی می شود و مشخص می شود که المنت اتصال کوتاه شده است خیر. پیوستگی المنت با مولتی متر نیز تست می شود در صورتی که عدم پیوستگی وجود داشته باشد نیاز به تعویض دارد.

در صورتی که المنت کباب پز اتصال کوتاه شود، فر خاموش نخواهد شد. در چنین شرایطی نیاز به بررسی حفره یا تورم در بخش المنت است و برای بررسی دقیق تر می بایست از مولتی متر استفاده کرد و پیوستگی المنت را چک کرد. در صورتی که المنت در بین پایانه ها و روکش خارجی نشان داده شود یعنی اتصال کوتاه شده است و نیاز است که المنت کباب پز تعویض شود.


علت خرابی برد رله 

برخی از فر ها هستند که مجهز به برد رله هستند. برد رله اغلب دارای رله های متنوعی است که سبب می شود ولتاژ در المنت کنترل شود. در صورتی که رله ها دچار مشکل شوند، المنت ها پیوسته ولتاژ را دریافت می کنند و خاموش نمی شوند. در صورتی که برد رله خراب بود می بایست تعویض صورت بگیرد.


علت دود زدن اجاق گاز

مشکل دیگر مربوط به دود زدن اجاق گاز است. این مشکل اغلب به صورت مه در داخل فضای خانه مشاهده می شود. در زمان های دیگر این امکان وجود دارد که بوی دود تند متوجه شود و بسیار دردسر ساز می شود.

گاه دیده می شود که اجاق گاز جدید دود می کند. در این شرایط جای نگرانی وجود ندارد. این امر کاملاً طبیعی است  و وابسته به گرمایی است که از یک لایه محافظ از روغن در فرایند تولید به کار برود نیز اهمیت زیادی دارد. دقت کنید که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوکاتی دود حاصل از گاز را بررسی می کند تا دلیل بوی بد و دود مشخص شود.


 

هزینه تعمیر اجاق گاز لوکاتی

سرویس اجاق گاز لوکاتی در صورتی که به شکل روتین دنبال شود هم هزینه کمتری دارد و هم نیاز به تعویض قطعات به حداقل می رسد. یکی از مشکلاتی که بارها با آن مواجه می شویم، خاموش نشدن فر اجاق گاز است.

در این شرایط هزینه تعمیر اجاق گاز بسیار نگران کننده است. دقت کنید که فر اجاق گاز دارای یک ترموستات کنترل دما است که سبب کنترل دمای داخل فر می شود و زمانی که دما کاهش یابد به فرد گرما داده می شود. در صورتی که ترموستات قرار شود دیگر خبری از گرمای فر نیست.

پیش از تعویض ترموستات نیاز است که قطعات دیگر بررسی شود و این کار سبب می شود که هزینه تعمیر اجاق گاز لوکاتی کاهش یابد.

مشکل بعدی مربوط به خرابی ترموستات است که در صورت خرابی نیاز به تعویض دارد. فرها دارای یک برد کنترل رله ای هستند که بر اساس ورودی سنسورها، ولتاژ را به مدارهای پخت و غذا می فرستند.

در صورتی که یکی از رله های برد کنترل بسته شده باشد این امکان مطرح می شود که حرارت دهی ولتاژ صورت بگیرد. در صورتی که ر پس از پایان کار به گرما دادن ادامه دهد ، ایراد در برد کنترل است.