تعمیر اجاق گاز بیمکث

 

امروزه اجاق گاز در امر پخت و پز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طوری که با خرابی آن ، بخش بزرگی از فعالیتهای روزمره مختل می‌گردد. اجاق گازها در مدل ها و برند های متفاوتی قرار دارند .اگر اجاق گاز شما برند بیمکث است و قصد تعمیر اجاق گاز بیمکث را دارید. با خیال راحت تعمیرات اجاق گاز رومیزی بیمکث را به نمایندگی ما بسپارید. در صورت لزوم می توانید از خدمات در برندهای: تعمیر اجاق گاز آاگ، تعمیر اجاق گاز آریستون، تعمیر اجاق گاز آلتون، تعمیر اجاق گاز اخوان، تعمیر اجاق گاز استیل البرز، تعمیر اجاق گاز اسنوا، تعمیر اجاق گاز ایندزیت، تعمیر اجاق گاز بوش، تعمیر اجاق گاز میله، تعمیر اجاق گاز پادیسان، تعمیر اجاق گاز پیلوت، تعمیر اجاق گاز تکنو گاز، تعمیر اجاق گاز دوو، تعمیر اجاق گاز روبینا، تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس، تعمیر اجاق گاز رومیزی سینجر، تعمیر اجاق گاز رومیزی کن، تعمیر اجاق گاز زانوسی، تعمیر اجاق گاز زیمنس، تعمیر اجاق گاز صفحه ای اسمگ، تعمیر اجاق گاز فورس، تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا، تعمیر اجاق گاز لتو، تعمیر اجاق گاز نف، تعمیر اجاق گاز هاردستون، تعمیر اجاق گاز لوفرا، تعمیر اجاق گاز لوکاتی، تعمیر اجاق گاز مجیک شف، تعمیر اجاق گاز مورانو، تعمیر اجاق گاز نوژن، تعمیر اجاق گاز تکا، تعمیر اجاق گاز وستینگهاوس،تعمیر اجاق گاز ویرپول استفاده نمایید. برای ارتباط با ما فقط کافیست شماره 02133790709 را لمس کنید. همچنین می‌توانید از دیگر خدمات ما در زمینه تعمیرمایکروفر، تعمیرات فر نیز استفاده نمایید. 

 

روند تعمیر اجاق گاز بیمکث در تهران چگونه است؟

تعمیرات اجاق گاز بیمکث توسط نمایندگی تعمیر اجاق گاز بیمکث در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت صورت گرفته می شود. روند تعمیر اجاق گاز بیمکث در نمایندگی آن به گونه ای است که  ابتدا تکنسین های مجرب و متخصص ، بعد از تماس شما عزیزان ، در آدرس مورد نظرتان حاضر می شوند.

با بررسی‌های دقیق به سرویس اجاق گاز بیمکث می پردازند. سابقه‌ی درخشان و  طولانی مدت نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومیزی بیمکث ، گواه از رضایت مراجعه کنندگان به نمایندگی بیمکث را دارد. کیفیت بالا در تعمیرات با به صرفه ترین قیمت،  شعار کاری مجموعه‌ی بیمکث می باشد.

دلونگی
hardstone
bosch
ariston
lagerm
zanussii
lofra
لتوو
استیل-البرز
snowa
singer
magic-chef
indesit
akhavan
aeg-3

خدمات 24 ساعته

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید درخواست خدمات تعمیرات خود را در سایت تخصصی هیت نت ثبت کنید.

گارانتی کیفیت

کلیه خدمات سرویس یا تعمیرات اجاق گاز هیت نت دارای شش ماه تا یک سال گارانتی می باشند.

تکنسین های متخصص

کلیه کارشناسان و تعمیرکاران مرکز هیت نت تخصص و تجربه کافی در تعمیرات انواع اجاق گاز را دارند.

خدمات فوری

پس از ثبت درخواست خدمات، در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران به محل شما مراجعه خواهند کرد.

 

تعویض اجاق گاز را فراموش کنید! با تیم تخصصی هیت نت، تعمیر اجاق گاز بیمکث در محل با نازلترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

 

 

 نمایندگی تعمیر اجاق گاز بیمکث

در واقع تعمیرکار اجاق گاز بیمکث قابلیت تعمیر برند بیمکث را در انواع مدل های فردار ، رومیزی و لمسی یا صفحه ای دارد. روند عیب یابی اجاق گاز بیمکث توسط کادر مجرب در چند مرحله ی زیر صورت می گیرد.

  • ابتدا به میزان شعله ی پیلوت توجه می کنند. وقتی که پیلوت خاموش می شود امکان دارد که مقدار گاز در پیلوت بسیار کم است. تعمیرکار اجاق گاز بیمکث با تنظیم شعله به حل مشکل آن می پردازد.
  • تعمیر کار اجاق گاز بیمکث ، به عیب یابی مشعل های روی صفحه ی اجاق گاز می پردازد. اگر مشعل ها روشن نشوند. پیلوت توسط تعمیر کاران بیمکث روشن می گردد. با این روش به احتمال زیاد  مشکل اجاق گاز رفع خواهد شد.
  • در این مرحله سوراخ های مشعل توسط سرویس کاران ما بوسیله‌ی میله ای باریک تمیز می شود. تا از هرگونه عامل مسدود کننده ی پیلوت و مشعل جلوگیری شود. سپس به تعمیر یا تعویض نازل پیلوت پرداخته می شود.
  • تعمیر کار اجاق گاز بیمکث با باز کردن صفحه تنظیم مخلوط کن ، به تنظیم فاصله نازل با لوله ی رابط می پردازد این کار به آبی بودن شعله کمک فراوانی می کند.
  • در نهایت تکنسین متخصص بیمکث ، با آزمایش و تنظیم ترموستات به رفع مشکل درجه حرارت فر اجاق گاز نیز می پردازد.

 نصب اجاق گاز بیمکث توسط سرویس کاران بیمکث

نمایندگی اجاق گاز بیمکث در تهران، توانایی خدمات رسانی را در سراسر پایتخت دارد. در واقع تعمیرگاه مجاز اجاق گاز بیمکث علاوه بر عیب یابی و سرویس، به نصب اجاق گاز بیمکث نیز می پردازد. تکنسین مجرب در هنگام تعمیر اجاق گازبیمکث در تهران ، تمامی نکات لازم را در هنگام نصب و تعمیر در نظر می گیرند. این نکات شامل موارد زیر می شود.

  • قبل از نصب توجه می کنند که محیط خیلی کوچک نباشد. به عبارتی امکان خارج شدن گازهایی که از سوخت بوجود می‌ایند نیز وجود داشته باشد.
  • به مسیر وزش باد توجه می کنند. تا در خلاف جهت آن نصب کنند.
  • در محل اتصال دو سر شیلنگ از بست مناسب استفاده میکنند.
  • اطمینان داشته باشید که شلنگ مورد استفاده در تعمیرات اجاق گاز بیمکث در تهران  از اندازه و کیفیت استاندارد برخوردار است.
  • تعمیرکار اجاق گاز بیمکث پس نصب اجاق گاز بیمکث ،‌ با استفاده از کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از لحاظ نشتی گاز بررسی می کنند.

 

سرویس اجاق گاز بیمکث

سرویس و تعمیر اجاق گاز بیمکث همیشه از مهمترین دغدغه های بسیاری از مردم می باشد. توجه داشته باشید که اجاق گازها نیز مانند بسیاری از تجهیزات و لوازم موجود در منزل تان، نیازمند یک سری از سرویس ها هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن عملکرد خود را انجام دهند.

بی توجهی به این موضوع می تواند مشکلات بسیار زیادی را به دنبال داشته و بسیار خطر آفرین باشد. به همین جهت توصیه می شود که برای انجام هرگونه سرویس یا تعمیرات اجاق گاز در شهرری، با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

مشکلات متداول اجاق گاز بیمکث چه چیزهایی است؟

شما می توانید با تعمیرات اجاق گاز رو میزی بیمکث در تهران ،‌ به حل مشکلات متداول اجاق گاز بیمکث خود در محل کار یا منزلتان بپردازید. مشکلات اجاق گاز بیمکث می تواند موارد زیادی باشد. ما در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

  • فندک اجاق گاز قابلیت روشن شدن خود را از دست داده است.
  • شعله های روی اجاق گاز روشن نمی شوند. یا پس از مدت کوتاهی خاموش می شوند.
  • بوی شعله ها تغییر پیدا می کند.
  • صفحه ی دیجیتالی اجاق گاز از کار افتاده است.
  • ترموکوپل اجاق گاز از کار افتاده است.
  • صفحه ی استیل اجاق گاز دچار آسیب شده است.
  • شیشه ی محافظ اجاق گاز دچار شکستگی شده است.

 

هزینه تعمیر اجاق گاز بیمکث

هنگامی که قصد تعمیرات اجاق گاز بیمکث را کردید. شاید فکرتان درگیر هزینه ی آن نیز شده باشد. اما اطمینان خاطر را داشته باشید هزینه تعمیرات اجاق گاز بیمکث در نمایندگی تعمیر اجاق گاز بیمکث بسیار کمتر و به صرفه تر از نمایندگی های دیگر است.

هزینه تعمیر اجاق گاز بیمکث در نمایندگی بیمکث بسیار با صرفه است و علاوه بر انصاف و وجدان کاری تکنسین متخصص ، به عوامل متعدد دیگری نیز بستگی دارد. این عوامل شامل موارد زیر است.

  • نوع اجاق گاز بیمکث در هزینه ی تعمیر اجاق گاز دخالت دارد. اجاق گاز بیمکث در انواع متفاوتی از لمسی ، رومیزی و فردار موجود است.
  • قیمت قطعاتی که در هنگام تعمیرات اجاق گاز بیمکث ،‌ تعویض گردیده است.
  • میزان آسیب وارد شده به اجاق گاز اگر کم یا زیاد باشد. هزینه تعمیرات اجاق گاز بیمکث نیز متناسب با آسیب وارد شده تغییر پیدا خواهد کرد.
  • هزینه ی ایاب و ذهاب متناسب با طول مسیری که کادر اعزام شده است. نیز محاسبه می گردد.
  • میزان کیفیت تعمیر اجاق گاز بیمکث ، با هزینه ی تعمیر آن رابطه ی مستقیمی دارد.
  • در صورتی که سرویس کامل برای تعمیرات اجاق گاز بیمکث صورت بگیرد . هزینه ی تعمیر نیز بالاتر خواهد بود. منظور از سرویس کامل خدماتی شامل تعویض سرشعله ، تعویض ترموکوپل، تعویض ترانس، تعویض بوبین و تعویض شیشه ی محافظ می باشد.
  • در حالت کلی سرویس کامل اجاق گاز بستگی به قیمت قطعات تعویضی اجاق گاز بیمکث دارد.